Hostan från helvete!

Hej min fina vänner/läsare!
Som ni märkt har bloggen varit död under några veckor...jag har hostat och varit väldigt förkyld. Det har alltså inte blivit någon träning i typ...lite mer än 2 veckor...eller 3 kanske...usch har tappat räkning.
Jag var dock på ett afropass för en vecka sen, tänkte att lite hosta inte gör så mycket. Jo tjena, nästa dag var jag tillbaka på ruta ett. Dunderförkyld. Men idag känner jag mig myyycket bättre. Hostan är 97 % borta :)
Jag ska snart bege mig mot gymmet...vägde mig nyss också...Jag skäms....men jag är tillbaka på min startvikt!!!! fyfaan...så nu jävlar kör jag all in....igen...
 
Så..startvikt...72,9!!!!!!!!!
Nu får ni faktiskt ta och skälla lite på mig!! Fy mig!!


Kommentarer
Postat av: Theza

Tänker inte skälla! Men peppa!
Nu är det nya tag som gäller! Du kan kämpa på ditt håll och jag på mitt!
Jag själv får avkoka mitt dance-fit pass då jag har såååååå ONT efter body pumpen i söndags!! 😖
Aj, aj!
Tror bloggen är ett bra sätt för dig att hålla motivationen uppe!
Jag blir glad av att läsa i alla fall! ☺️❤️

2014-03-18 @ 12:38:36
URL: http://thezaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: