Hej hopp!

Träningsprogrammet har gått bra. Har följt träningen till punkt och pricka (?)! :) Dock inte kosten. Hur är det möjligt att äta var tredje timma. Jag hinner typ inte...hinner knappt äta de målen man måste äta om dagen.. :/
Men det känns bra hittills. Träningsvärken har verkligen varit hemsk...speciellt benen. Men det är ju samtidigt det bästa som finns. En av de bästa smärtorna :)
 
Just nu sitter jag här och skriver på min tenta som ska lämnas in på onsdag. Så jag har två dagar på mig...och jag har endast skrivit 1 sida!! Men men..det är oftast såhär jag skriver bäst. När jag har en deadline...en dag ifrån :P
 
På torsdag bär det av till turkland på en liten minisemester. Äta god mat, shoppa och bara taa det luuugnt med min mammi, svägerska, svärmor och svärfaster (påhittat i know) :D Känner dock nu att jag smått börjar få lite panik över att vara ifrån min bebis i 4 dagar!! Har aldrig varit ifrån honom i mer än 1 dag...kommer säkert tycka att det är huuur skönt som helst när jag väl är där :)...tack och lov för skype :D
 
Nä...det räcker för idag. Imorrn blir det heldag i skolan och då måste jag vara pigg och glad :)
Nattinatti mina fina läsare <3


Kommentarer
Postat av: theza

Du fixar tentan! Utan tvekan!
Härligt att det går bra med träningen. Kanske kan du köra en variant gällande kosten?
Något mittemellan?
Kanske räcker det med en frukt eller så mellan måltiderna?
Kommer sakna dig så när du reser ifrån mig!! Hur ska jag klara mig??
😖
Hoppas resan blir helt underbar och att du kan njuta trots att prinsen din inte är med...
Det kommer nog gå hur bra som helst!
Puss!!

2014-03-25 @ 17:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: