Tentavecka=vändapådygnetvecka

Ja som rubriken lyder. Av någon anledning tror hjärnan att jag är ledig den här veckan vilket resulterat i att jag sover typ mellan 2-3 på natten och vaknar vid 11. Hade det inte varit för Emir hade jag nog vaknat vid..2 kanske :/ Emir är som sagt sjuk så han är ju hemma med mig vilket innebär att han också vänt på dygnet.

Så idag han jag inte skriva nåt!! gav ett halvhjärtat försök till att läsa lite mer på litteraturen...gick inte så bra :/
gymmet hann jag med dock. Kanske är det så att jag bara kan ge 100% på en sak i taget? ..

Här får ni ännu ett svettigt foto ;)





Kommentarer
Postat av: Theza

Känner igen det där.... Inte att vända på dygnet men att endast kunna ge 100% på en sak i taget....
Någon träning blev det inte för mig igår... Jag har ont i halsen och känner mig allt annat än frisk 😖
Lycka till med skrivandet idag! ❤️

2014-02-20 @ 08:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: