En svensk completo

Mätt och belåten ska jag nu visa vad en svensk completo är :)

Först av allt ska du köpa större korvbröd..typ avlånga frallor. Sedan ska du ha tomat, avokado och hemmagjord majonnäs. Den svenska delen består av rostad lök. Sen vill jag bara tillägga att detta är mitt sätt att bygga upp completon :)

Steg 1. Skär tomaten i små tärningar och lägg i brödet.



Steg 2. stek eller koka korven och lägg på tomaten i brödet.



Steg 3. Mosa avokadon och bre över röran på korven.



Steg 4. Bre över den hemgjorda majonnäsen (vispa äggula med olja) på avokadon.



Steg 5. Den sista delen och där svenskheten kommer in. Här kan man välja att lägga till rostad lök (som jag gör) eller/och senap och ketchup.



Tadaa! En svensk completo :)


Kommentarer
Postat av: Theza

Tadaaaa!!
Det får du bjuda mig på nån daaaaa!!
Men först får vi åka till Chile och köpa större korvgrunkmojänger!! 😂😘

2014-02-18 @ 21:59:36
Postat av: Emson

Vad gör man sen då Paola?
När får man äta den?
Du måste vara tydlig i instruktionerna. . .lol

2014-02-19 @ 08:07:28
URL: http://emsons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: